Loosduinsekade 298, 2571 CC Den Haag

Eigen trainingsruimte
Ruim 60 jaar ervaring

Fysiotherapie in Den Haag

Heeft u pijn in uw gewrichten of spieren tijdens het bewegen? Het kan zijn dat dit komt door een verkeerde houding of het ontstaan van een blessure. Bij Fysiotherapie Loosduinsekade in Den Haag onderzoeken wij de oorzaak van uw klachten. Vervolgens gaan wij kijken naar hoe wij u het beste kunnen behandelen. Onze fysiotherapeut zal u indien nodig deskundig advies geven hoe u uw klachten kunt voorkomen.

Wat is fysiotherapie?

Fysiotherapie is een behandelingsmethode gericht op pijnklachten aan het bewegingsapparaat. Het bewegingsapparaat bestaat uit gewrichten, spieren, pezen, zenuwen en banden. Fysiotherapie vermindert en voorkomt uw klachten zodat u weer pijnvrij kunt bewegen. Onze fysiotherapeut behandeld uw klachten doormiddel van verschillende behandeltechnieken. Hier kunnen oefeningen bij komen kijken die u samen met onze fysiotherapeut uitvoert. Ook zullen wij u indien nodig van deskundig advies voorzien.

Voor de meeste klachten kunt u terecht voor een fysiotherapie behandeling. Bij de intake waarbij de klacht onderzocht wordt, wordt duidelijk gemaakt of wij fysiotherapie of een andere behandelmethode zullen toepassen.

Fysiotherapie aan huis

Heeft u een operatie achter de rug of bent u slecht ter been? Bij Fysiotherapie Loosduinsekade kunt u ook fysiotherapie aan huis krijgen. Onze fysiotherapeut zal u dus aan huis behandelen om te zorgen dat u weer makkelijker kunt bewegen. Wij willen het u zo gemakkelijk mogelijk maken, zodat u weer pijnvrij kunt bewegen

Wilt u een afspraak maken voor een fysiotherapie behandeling?

Neem contact met ons op om direct een afspraak te maken. U kunt ons bereiken door onderstaand formulier in te vullen. U kunt ook met ons contact opnemen via info@fysiotherapieloosduinsekade.nl of 070-3459212.

Loosduinsekade 298
2571 CC Den Haag